shadow

Autogenní trénink jako antistres

Náš vnitřní rádce nás často jemně vede k jednoduchému vydechnutí, zpomalení, dát nohu z plynu… A je velmi moudré takovému volání naslouchat. Však například psychosomatické obtíže silně souvisí s neschopností se uvolnit…

Vzpomenete si, kdy vás vnitřní průvodce jemně upozorňoval a třeba i intenzivně naléhal, ale vy jste neposlouchali? Naštěstí v poslední době více chápeme, jak moc důležité je naslouchat svému vnitřnímu rádci, své intuici…

Být k sobě laskaví je neodmyslitelnou součástí vnitřního klidu a míru. A takovou formou laskavosti může být například každodenní dopřávání si autogenního tréninku. Nádherně člověka zrelaxuje, jen je potřeba oddávat se mu opravdu pravidelně, nejlépe 2x denně – ráno a večer (pokud 3x denně ještě lépe!). Jeho účinky jsou hluboce ozdravné a efektivně pomáhá již mnoho let tisícům lidí.

Jak na to? Uvolnění pomocí autosugesce!

Jedná se o použití několika formulek, kde tělo pociťuje tíhu, teplo, klidný dech, klidný a pravidelný tlukot srdce a studené čelo. Stačí 5-10 minut a pocítíte uvolnění a klid. Tělo je tak rádo, když mu děkujeme, když mu dáme pozornost a necháme jej vědomě se nadechnout a zklidnit… A stejně tak duše nám blahořečí, když ji respektujeme a neděláme věci proti ní, ale v souladu s ní, že?

Autogenní trénink ze srdce a ze své vlastní zkušenosti velmi doporučuji jako každodenní psychohygienu! Je mým každodenním pomocníkem! A pokud se chcete nechat vést na cestě efektivní, ozdravné relaxace, srdečně vás zvu na nácvik relaxace Nebuďte na zvládání stresu sami, nemusíte!

Těším se na osobní setkání!:)

S láskou Jitka N.